Grupa s.Oliver prešla je dug put od osnutka 1969. godine – tvrtka sa sjedištem u Rottendorfu uspjela se etablirati kao jedna od vodećih modnih grupa u Njemačkoj. Robna marka s.Oliver, s kojom je sve počelo, jedna je od najpoznatijih u zemlji s trenutnom sviješću o marki većoj od 85% *. Ulaganjem u kolekcije, kao i novom orijentacijom, s.Oliver nakon više od 50 godina zapisuje DNA brenda u budućnost.
Cilj ponovnog pokretanja brenda, koje je razvijeno u suradnji sa agencijom Serviceplan Group, je steći prisutnost, relevantnost i profil te istovremeno osvojiti nove, urbane ciljne skupine.
Reorijentacija brenda proteže se na sva područja kao što su marketing, e-trgovina, društvene mreže i maloprodaja. Središnja tema je uvijek život jer s.Oliver stvara modu za život. Uz vizualnu modernizaciju s novim identitetom brenda, koja također na vrlo jasan i suvremen način vizualizira brend u digitalnom prostoru, s.Oliver suštinu svog brenda dodaje izravno novom logotipu.
Levin Reyher, direktor marketinga i licenci s.Oliver naglašava: “Trajno se usredotočujemo na živote naših kupaca jer se uloga mode u našem društvu promijenila. Ona mora podržavati ljude u njihovom životu, a ne biti u prvom planu. Mi znamo da naša ciljna skupina voli modu, ali njihovi se životi ne vrte oko nje. I to je dobra stvar. Želimo prenijeti ovaj suvremeni stav. To također znači da ćemo se u budućnosti sve više fokusirati na socijalna pitanja koja utječu na naš suživot. “
Brend se u skladu s tim u travnju predstavlja imidž kampanjom i sloganom “Stilovi koji pričaju vašu priču” kao samouvjeren, iskren i pozitivan. Ovaj će se slogan također koristiti izvan kampanje i dugoročno će pratiti s.Oliver. U skladu s izjavom brenda “Bez pompe, bez cirkusa, stvarno dobra moda” s.Oliver svoje proizvode još više približava životima svojih kupaca i prije svega potiče emocije i nadahnuće.
Kolekcije zadovoljavaju visoke standarde kvalitete i dugoročno su nosive. Uklapaju se u sve životne situacije i čine da se osjećate dobro kad ih nosite. Važne smjernice također su principi poput “Veličina 38 je stvarno 38” i proširenje s.Oliver programa održivosti WE CARE.
Stilovi kampanje brenda su od travnja dostupni u s.Oliver trgovinama i u online trgovini na www.soliver.eu