U prva četiri dana otvorenja Pula City Mall je potvrdio status novog modnog, shopping i lifestyle središta Pule i Istre

Protekla četiri dana novootvoreni trgovački centar Pula City Mall bio je okupljalište stanovništva iz gotovo cijele Istre. Istra, odnosno Pula napokon je dobila dugo očekivani trgovački centar u kojem građani mogu obaviti kupovinu na jednom mjestu.

U dane otvorenja centra zabilježena je velika posjećenost, a zahvaljujući dobroj organizaciji sve je prošlo bez većih problema. Posjetitelji su mogli uživati u bogatom četverodnevnom programu s različitim zabavnim sadržajima i popustima koje su brandovi pripremili za svoje vjerne kupce.

Vrhunac četverodnevnog programa bio je Fashion show u subotu navečer u kojem su modeli Tijara model managementa održali modnu reviju u sklopu koje su bili prezentirani brandovi: Hervis, Sportina, Galileo, C&A, New Yorker, Mass shoes te Deichmann.

Ranije tog dana, u centru grada je kao najava za večernji Fashion show održana tajna modna revija. Modeli su zaustavili promet i u nekoliko navrata prošetali pješačkim prijelazom kod Giardina te na pješačkom prijelazu između MUP-a i Robne kuće. Građani su sa zanimanjem promatrali revije te modele koji su svojom pozitivnom energijom zabavljali građane i turiste. Za navedenu je modnu reviju svoju odjeću ustupila robna marka Sportina.

I najmlađi su mogli uživati u bogato osmišljenom programu samo za njih. Od kreativnih radionica oslikavanja vrećica Pula City Malla, interaktivnih predstava održanih od strane Istra Inspirita te Birikine do dječje modne revije brandova Hervis, C&A i Kik, i Breakdance show-a koji se održao u nedjelju.
Popodnevni su sati navedenih dana bili rezervirani za ulične zabavljače, žonglere te mađioničara koji su animirali posjetitelje.

Raznolikim programom povodom otvorenja Pula City Mall dokazao je
da nije samo mjesto za shopping, već i novo mjesto druženja i okupljanja.