Cilj ponovnog pokretanja brenda je steći prisutnost, relevantnost i profil te istovremeno osvojiti nove, urbane ciljne skupine.
Središnja tema je uvijek život jer s.Oliver stvara modu za život. Uz vizualnu modernizaciju s novim identitetom brenda, koja također na vrlo jasan i suvremen način vizualizira brend u digitalnom prostoru,
s.Oliver suštinu svog brenda dodaje izravno novom logotipu.

“Stilovi koji pričaju vašu priču” kao samouvjeren, iskren i pozitivan. Novi slogan koji će dugoročno pratiti s.Oliver. U skladu s izjavom brenda “Bez pompe, bez cirkusa, stvarno dobra moda” s.Oliver
svoje proizvode još više približava životima svojih kupaca i prije svega potiče emocije i nadahnuće.
Kolekcije zadovoljavaju visoke standarde kvalitete i dugoročno su nosive. Uklapaju se u sve životne situacije i čine da se osjećate dobro kad ih nosite.
Stilovi kampanje brenda dostupni u s.Oliver trgovinama i u online trgovini na http://www.soliver.com